Fadi Zayat

THE INTERNET AS A MARKETING MEDIUM – AN INTRODUCTION TO SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

The Internet as a marketing medium – an introduction to search engine optimization
Tekijä: Timothy McDonald; Fadi Zayat
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2010)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   16,50
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Englanti
Sivumäärä:
71 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789515882776

EUR
16,50
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Pikatoimitus! Tilaa tuote jouluksi viimeistään 17.12.2019
The Internet as a marketing medium – an introduction to search engine optimizationzoom

16.50€ (Alv 10%) 15.00€ (Alv 0%)

This thesis is focused on Search Engine Optimization (SEO) and its position in Internet marketing. The two main questions concerning SEO, i.e. how search engines work and what people search for, are analyzed from a practical perspective. Any company interested in SEO will benefit from the step-by-step approach of the methodology applied in the case study.


Asiasanat: markkinointi Internet hakukoneoptimointi hakukonemarkkinointi digitaalinen markkinointi
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Atk. Tietotekniikka. Tietoliikenne. Viestintätekniikka > Tietoliikenne. Viestintätekniikka. Multimedia > Internet. Intranet. Ekstranet


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
EUR
16,50
Ilmainen toimitus
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot