SULJE VALIKKO

avaa valikko

Ilmari Larjavaara | Tähtijulkaisut

VAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA

Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Tekijä: Ilmari Larjavaara
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   33,30
    
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
33,30 €
Ilmainen toimitus
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy
Sivumäärä: 54 sivua
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2012 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Tutkimuksessa tarkastellaan lahjonnan ja muun korruption muotoja yritysten vä¬lisessä kaupassa Venäjällä. Raportissa kuvataan lahjonnan käytäntöjä, lahjontaan valmistautumista sekä lahjonnan taloudellisia muotoja ja seurauksia yrityksil¬le. Keskeisiä tarkastelukohteita ovat, miksi lahjontaa käytetään ja miten lahjonta muuttaa B-to-B-kaupan luonnetta. Tutkimuksen tarkastelu ja B-to-B-markkinoinnin toimintaympäristö kytketään Venäjälle laajemmin ominaisiin yhteiskunnan rakenteisiin. Tutkimus ei kehota ketään käyttämään lahjontaa tai muita korruptiivisia menetel¬miä. Lahjonta on Venäjällä rikoslaissa kiellettyä. Tutkimuksen lähdeaineiston an¬taman kuvan mukaan monilla toimialoilla Venäjällä lahjonta olisi kuitenkin melko yleistä. Tutkimus ei tarkastele tutkimusaluetta ensisijassa moraalisesta tai oikeudellisesta näkökulmasta. Mielenkiinnon kohteena ovat korruptiossa tosiasiallisesti Venäjällä toteutuvat toimintatavat sekä näiden syyt ja taustat.

Tuote ei tilattavissa.
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuriazoom
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot