Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne, Liiketalouden hallinto

Haullasi löytyi yhteensä 8 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?

Järjestys: Suosituimmat ensin, Aakkosjärjestys, Vuosijärjestys, Viimeksi lisätyt, Viimeksi julkaistut

Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaaDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALINEN MEDIA LIIKETOIMINNASSA : MITEN YRITYKSET VOIVAT SAAVUTTAA TULOKSIA DIGIMARKKINOINNILLA JA SOSIAA
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,50
Toimintatutkimus yritysten kehittämisessäTOIMINTATUTKIMUS YRITYSTEN KEHITTÄMISESSÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2009)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,50
IntoTiimi – luovuutta, rohkeutta ja iloa oppimassaINTOTIIMI – LUOVUUTTA, ROHKEUTTA JA ILOA OPPIMASSA
Tekijä: Marja-Leena Fyhr; Erja Härkönen; Kirsti Kurki; Sirpa Sahinjoki
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   21,70
Työnohjaus - ryhmien ja organisaatioiden kehittämisen välineenäTYÖNOHJAUS - RYHMIEN JA ORGANISAATIOIDEN KEHITTÄMISEN VÄLINEENÄ
Tekijä: Kaarina Ranne; Heikki Markkanen; Malo Tuula(toim.)
Kustantaja: Tampereen ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,60
Älä jänistä - opitaan kimpassa! Yrittäjyyskasvatuksen pelikortitÄLÄ JÄNISTÄ - OPITAAN KIMPASSA! YRITTÄJYYSKASVATUKSEN PELIKORTIT
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuriaVAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA
Tekijä: Ilmari Larjavaara
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   22,50
Entrepreneurship Education - Lets learn together - Playing CardsENTREPRENEURSHIP EDUCATION - LETS LEARN TOGETHER - PLAYING CARDS
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   39,90
    

DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALINEN MEDIA LIIKETOIMINNASSA : MITEN YRITYKSET VOIVAT SAAVUTTAA TULOKSIA DIGIMARKKINOINNILLA JA SOSIAA

Arvostelut (1):
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 170
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2013 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja
Tuoteryhmä:
Liiketalous
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
39,50

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaa
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518302677, ISBN-10: 9518302677
Hinta: 39.50 € (Alv 10%, 35.91€ Alv 0%), ilmainen toimitus.

KuvausKatso myösVaihtoehtoiset
Tämä kirja toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median oppaana yrityksille ja opiskelijoille, jotka haluavat saada käsityksen siitä, miten digimarkkinointia ja sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää liiketoiminnassa ja miten se kytketään osaksi liiketoimintasuunnitelmaa. Ei riitä, että yrityksellä on verkkosivut, Facebook-, LinkedIn-, Twitter- ja blogisivut, sillä kaikkien alustojen tulee toimia suunnitelmallisesti ja niin, että ne tukevat liiketoimintaa. Sosiaalinen media ja blogit toimivat tänä päivänä asiakasajureina, joiden merkitys verkkoliikenteen ohjaajana tuloksellisessa liiketoiminnassa on ratkaiseva. Kirjan alkuosassa käsitellään Internet-strategian kytkemistä liiketoimintasuunnitelmaan ja SoMen organisointia yrityksessä. Kirjassa tuodaan esille verkkosivujen suunnittelun perusteet ja se, miten oikeita asiakkaita saadaan verkkosivuille. Sivujen optimointi, optimoinnin lähtökohdat ja menetelmät ovat pakollisia toimenpiteitä tulokselliseen toimintaan pyrittäessä. Kirjan loppuosassa käsitellään Facebookia, YouTubea, LinkedIniä ja blogeja sekä niiden hyödyntämistä liiketoiminnassa.




Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,50
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot