Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne, Liiketalouden hallinto

Haullasi löytyi yhteensä 8 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?

Järjestys: Suosituimmat ensin, Aakkosjärjestys, Vuosijärjestys, Viimeksi lisätyt, Viimeksi julkaistut

Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
IntoTiimi – luovuutta, rohkeutta ja iloa oppimassaINTOTIIMI – LUOVUUTTA, ROHKEUTTA JA ILOA OPPIMASSA
Tekijä: Marja-Leena Fyhr; Erja Härkönen; Kirsti Kurki; Sirpa Sahinjoki
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   21,70
Toimintatutkimus yritysten kehittämisessäTOIMINTATUTKIMUS YRITYSTEN KEHITTÄMISESSÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2009)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,50
Työnohjaus - ryhmien ja organisaatioiden kehittämisen välineenäTYÖNOHJAUS - RYHMIEN JA ORGANISAATIOIDEN KEHITTÄMISEN VÄLINEENÄ
Tekijä: Kaarina Ranne; Heikki Markkanen; Malo Tuula(toim.)
Kustantaja: Tampereen ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,60
Entrepreneurship Education - Lets learn together - Playing CardsENTREPRENEURSHIP EDUCATION - LETS LEARN TOGETHER - PLAYING CARDS
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Älä jänistä - opitaan kimpassa! Yrittäjyyskasvatuksen pelikortitÄLÄ JÄNISTÄ - OPITAAN KIMPASSA! YRITTÄJYYSKASVATUKSEN PELIKORTIT
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuriaVAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA
Tekijä: Ilmari Larjavaara
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   22,50
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaaDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALINEN MEDIA LIIKETOIMINNASSA : MITEN YRITYKSET VOIVAT SAAVUTTAA TULOKSIA DIGIMARKKINOINNILLA JA SOSIAA
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,50
    

STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?

Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 126
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 250
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518304954, ISBN-10: 9518304955
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.

KuvausKatso myösVaihtoehtoiset
Tämä oppikirja toimii yrityksen digimarkkinoinnin sisällöntuotannon oppaana. Kirjassa käsitellään sisältöä yrityksen strategisena osana, joka linkittyy liiketoimintasuunnitelmaan ja toiminta-ajatukseen. Sisältö on yrityksen ja kuluttajan välinen linkki. Toiminta verkossa ilman sisältöstrategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Sisällöntuotannon epäjohdonmukaisuus syö prospektien sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirja on sisällöntuotannon tekninen opas, jossa on 14 tehtävää mallipohjana yrityksen sisällöntuotannon keskeisiltä osa-alueilta. Oikein muotoillulla sisällöllä, joka noudattaa hakukoneiden kriteerejä, saavutetaan paras tulos unohtamatta kuitenkaan liikeidean oleellisia tekijöitä: mitä, miksi, kenelle, miten ja missä. Sisällöntuotanto edellyttää myös asiakkaan ostokäyttäytymisen eli ostoputken syvällistä ymmärtämistä. Ostoputki on yrityksen kannalta myyntiputki, jossa sisällöllä on tärkeä rooli kuluttajan sitouttamisessa (engagement). Sisällön tulee palvella yritystä, kuluttajia ja hakukoneita. Content is the King.


Asiasanat: sisällöntuotanto sisältöstrategia sisällön-suunnittelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot