Suomalaiset kirjat, Taiteet. Liikunta, Liikunta. Urheilu. Leikit. Huvit

THE IMAGE OF FOOTBALL - CASE FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA

The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africa
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50

Vaihtoehtoiset

The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africa (e-kirja)
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Heti
EUR   16,90

Katso myös

Kohti laadukasta palveluliiketoimintaosaamista
Tekijä: Asta Wahlgrén; Anne Kitunen (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   30,00
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Englanti
Sivumäärä:
146 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
2012, 29.05.2012 (lisätietoa)
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789518302202

EUR
24,50
Ilmainen toimitus

Tuote ei tilattavissa. Katso vaihtoehtoiset tuotteet.
The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africazoom

24.50€ (Alv 10%) 22.27€ (Alv 0%)

The purpose of this book is to summarize the research project activities in which Sport Business School Finland took part in the FIFA World CupTM 2010 in South Africa. The articles in this publication explore the findings of different studies from several perspectives. The first two texts were written by internationally acknowledged academics from South Africa and the USA. The first article reveals the phases of preparatory planning and the challenges of a research project in a larger perspective. The second article discusses the broader context of nation branding, explores the tourism legacy and brand perceptions of international visitors.

The other four articles were written by members of the Sport Business School research team. These articles discuss the theoretical framework and methodology used in a field research project concerning sport fans, the combination of the perceived brand image adjectives of football linked to a brand model and a football fan’s value structure internationally and in Finland. The last text explores the challenges and describes the best practices of a sport event impact research process.


Asiasanat: brändäys matkailu urheilu tapahtumat markkinointi urheilukilpailut urheilumarkkinointi Brands Sport Tourism Events Football fans
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Liikunta. Urheilu. Leikit. Huvit


EUR
24,50
Ilmainen toimitus
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot