Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne, Markkinointi. Kauppa

Haullasi löytyi yhteensä 7 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?



Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 8-11 arkipäivää
EUR   49,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhön
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   28,60
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissä
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,60
Ikäystävällinen yritys : senioriasiakkaat tulevat
Tekijä: Arja Jämsén; Tuula Kukkonen
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2017)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   17,50
    
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
39,90 €
Ilmainen toimitus
Kustantaja:
Sivumäärä:
283 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?

Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopaszoom
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot