Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne, Markkinointi. Kauppa

Haullasi löytyi yhteensä 9 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?

Järjestys: Suosituimmat ensin, Aakkosjärjestys, Vuosijärjestys, Viimeksi lisätyt, Viimeksi julkaistut

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   49,90
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopasYRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   39,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Markkinoinnin ABCMARKKINOINNIN ABC
Tekijä: Seppo Rainisto
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2006)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   17,50
TavaraliikenneyrittäjäTAVARALIIKENNEYRITTÄJÄ
Tekijä: Toni Kokkonen; Risto Pakarinen; Hannu Lähdevaara
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   101,50
Ikäystävällinen yritys : senioriasiakkaat tulevatIKÄYSTÄVÄLLINEN YRITYS : SENIORIASIAKKAAT TULEVAT
Tekijä: Arja Jämsén; Tuula Kukkonen
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2017)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   17,50
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA? (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhönVUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissäMYYNTITYÖN VAUHTIPYÖRÄ - LUOTTAMUS, INNOVOINTI, 3E JA BRÄNDI MYYNNISSÄ
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   35,50
    

DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI

Arvostelut (1):
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 495
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän Ammattikorkeakoulun Julkaisuja 240
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
49,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518304718, ISBN-10: 9518304718
Hinta: 49.90 € (Alv 10%, 45.36€ Alv 0%), ilmainen toimitus.

KuvausKatso myösVaihtoehtoiset
Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.


Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
49,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot