Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne, Markkinointi. Kauppa

Haullasi löytyi yhteensä 7 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?



Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   49,90
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Ikäystävällinen yritys : senioriasiakkaat tulevat
Tekijä: Arja Jämsén; Tuula Kukkonen
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2017)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   17,50
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhön
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   28,60
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissä
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,60
    
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
49,90 €
Ilmainen toimitus
Arvostelut:
Kustantaja:
Sivumäärä:
495 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointizoom
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot