Suomalaiset kirjat, Taiteet. Liikunta, Näyttämötaide. Elokuvataide, Teatteritaide

Haullasi löytyi yhteensä 2 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?



Yritysyhteistyön kehittäminen Mikkelin teatterissa
Tekijä: Esa Vedenkannas
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   26,10
Olen tullut vähän rohkeammaksi : talous ja sosiaalinen pääoma Kotkan Nuorisoteatterissa
Tekijä: Patrik Ikäläinen
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   14,90
    

YRITYSYHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN MIKKELIN TEATTERISSA

Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
49 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789515883704

EUR
26,10
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Pikatoimitus! Tilaa tuote jouluksi viimeistään 17.12.2019
Yritysyhteistyön kehittäminen Mikkelin teatterissazoom

26.10€ (Alv 10%) 23.73€ (Alv 0%)
Kuvaus
Katso myös
Nykyinen laitosteatterijärjestelmä on luotu poliittisella tahdolla, jonka seurauksena maassamme on maailman mittakaavassa ainutlaatuinen teatterijärjestelmä. Yritysyhteistyö ja sponsorointi ovat esiintyneet paljon viime vuosien yhteiskunnallisissa keskusteluissa, kun on pohdittu taiteen rahoituksen kehittämistä. Tästä huolimatta yritysyhteistyötä ja sponsorointia kulttuurialalla on tutkittu Suomessa varsin vähän ja tutkimukset ovat keskittyneet nykyisen tilanteen kuvaamiselle - lähestymistavasta tai käytetyistä menetelmistä huolimatta. Näistä syistä johtuen tutkimustulosten hyödyntäminen organisaation kehitystyössä on ollut vähintäänkin haasteellista.

Julkaisussa kuvataan kuinka Mikkelin teatterin yritysyhteistyötä voisi kehittää ja täten parantaa sen taloudellista asemaa, siinä mahdollisessa tilanteessa, että olemassa oleva rahoituspohja muuttuu. Tutkimuksessaan kirjoittaja osoittaa, että julkisen rahoituksen suhteellinen osuus ei todennäköisesti kasva lähitulevaisuudessa, joten teatterin kannattaisi organisoida toimintaansa ja menetelmiään markkinoinnillisempaan suuntaan. Olennaista on nähdä yritysyhteistyö osana markkinointia ja organisoida sekä suunnitella markkinoinnin toiminta aiempaa tavoitteellisemmaksi ja mitata toimenpiteissä edistymistä. Keinoja tähän ovat mm. strateginen markkina-analyysi, markkinoinnin auditointi, strategiset kumppanuudet, toiminnan organisointi ja suunnitteleminen, tuotteistaminen ja tavoitteiden asettaminen.



Asiasanat: ennakointi kehittäminen yritysyhteistyö teatteri tavoiteorientaatio
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Näyttämötaide. Elokuvataide > Teatteritaide


EUR
26,10
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot