Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

KOKEMUKSISTA KEHITTÄMISEHDOTUKSIIN : BIKVA-ARVIOINTITUTKIMUS SAVONLINNAN MIELENTERVEYS-PALVELUJEN AVOHOIDOSTA

Kokemuksista kehittämisehdotuksiin : Bikva-arviointitutkimus Savonlinnan mielenterveys-palvelujen avohoidostaKOKEMUKSISTA KEHITTÄMISEHDOTUKSIIN : BIKVA-ARVIOINTITUTKIMUS SAVONLINNAN MIELENTERVEYS-PALVELUJEN AVOHOIDOSTA
Tekijä: Aija Silfsten; Hanna-Mari Toiviainen
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   29,90
    
Kirjailija: Aija Silfsten; Hanna-Mari Toiviainen
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 83
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2013 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Sosiaali- ja terveysala
Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
29,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Kokemuksista kehittämisehdotuksiin : Bikva-arviointitutkimus Savonlinnan mielenterveys-palvelujen avohoidosta
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789515883612, ISBN-10: 951588361X
Hinta: 29.90 € (Alv 10%, 27.18€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Sosiaali- ja terveyspalvelujen kehittäminen vaatii käyttäjien odotusten ja palvelukokemusten ymmärtämistä. Suomessa käyttäjien osallistaminen on erityisen ajankohtaista lainsäädännön ja suositusten antaman ohjauksen vuoksi. Julkaisussa arvioidaan Savonlinnan seudun mielenterveystyön perustason avopalveluja. Tutkimus on toteutettu Bikva-arviointimallilla, jonka lähtökohtana on tuoda esille asiakkaiden näkemyksiä palvelujen laadusta ja vaikuttavuudesta. Aineisto kerättiin viidellä ryhmähaastattelulla, jotka toteutettiin palvelujen käyttäjille, työntekijöille sekä johtavassa asemassa oleville henkilöille.

Arviointitutkimuksen tulokset osoittivat, ettei mielenterveyspalvelujen kehittäminen vaadi merkittäviä henkilöstön lisäyksiä tai toimintojen muutoksia asiakkaiden näkökulmasta. Pikemminkin on kyse luottamukseen, kokemusten jakamiseen sekä yhteistyömallien suunnitelmallisuuteen liittyvistä kehittämiskohteista. Asiakkaiden pysyminen muutosten mukana sekä suhtautuminen muutoksiin ja kehittämiseen on riippuvainen osallisuuden kokemuksista.



Asiasanat: mielenterveyspalvelut asiakaslähtöisyys osallisuus Bikva-arviointimalli
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Luonnontieteet. Matematiikka. Lääketiede > Lääketiede. Terveydenhoito > Elimet. Taudit > Psykiatria > Mielenterveys. Tunne-elämän häiriöt


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
29,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot