Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

THE IMAGE OF FOOTBALL - CASE FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA

The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South AfricaTHE IMAGE OF FOOTBALL - CASE FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50

Vaihtoehtoiset

The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africa (e-kirja)THE IMAGE OF FOOTBALL - CASE FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA (E-KIRJA) (E-KIRJA)
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Heti
EUR   16,90

Katso myös

Kohti laadukasta palveluliiketoimintaosaamistaKOHTI LAADUKASTA PALVELULIIKETOIMINTAOSAAMISTA
Tekijä: Asta Wahlgrén; Anne Kitunen (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   30,00
    
Kirjailija: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Englanti
Sivumäärä: 146
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2012, 29.05.2012 (lisätietoa)
Tuotesarja: Publications of JAMK University of Applied Sciences
Tuoteryhmä:
Liiketalous

Tämän tuotteen osoite
EUR
24,50
The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africa
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Tuote ei tilattavissa. Katso vaihtoehtoiset tuotteet.
ISBN-13: 9789518302202, ISBN-10: 9518302200
Hinta: 24.50 € (Alv 10%, 22.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


The purpose of this book is to summarize the research project activities in which Sport Business School Finland took part in the FIFA World CupTM 2010 in South Africa. The articles in this publication explore the findings of different studies from several perspectives. The first two texts were written by internationally acknowledged academics from South Africa and the USA. The first article reveals the phases of preparatory planning and the challenges of a research project in a larger perspective. The second article discusses the broader context of nation branding, explores the tourism legacy and brand perceptions of international visitors.

The other four articles were written by members of the Sport Business School research team. These articles discuss the theoretical framework and methodology used in a field research project concerning sport fans, the combination of the perceived brand image adjectives of football linked to a brand model and a football fan’s value structure internationally and in Finland. The last text explores the challenges and describes the best practices of a sport event impact research process.


Asiasanat: brändäys matkailu urheilu tapahtumat markkinointi urheilukilpailut urheilumarkkinointi Brands Sport Tourism Events Football fans
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Liikunta. Urheilu. Leikit. Huvit


EUR
24,50
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot