Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu





 

YRITYSYHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN MIKKELIN TEATTERISSA

Yritysyhteistyön kehittäminen Mikkelin teatterissaYRITYSYHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN MIKKELIN TEATTERISSA
Tekijä: Esa Vedenkannas
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   26,10
    
Kirjailija: Esa Vedenkannas
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 49
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2013 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Kulttuuri
Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
26,10

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Yritysyhteistyön kehittäminen Mikkelin teatterissa
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789515883704, ISBN-10: 9515883709
Hinta: 26.10 € (Alv 10%, 23.73€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Nykyinen laitosteatterijärjestelmä on luotu poliittisella tahdolla, jonka seurauksena maassamme on maailman mittakaavassa ainutlaatuinen teatterijärjestelmä. Yritysyhteistyö ja sponsorointi ovat esiintyneet paljon viime vuosien yhteiskunnallisissa keskusteluissa, kun on pohdittu taiteen rahoituksen kehittämistä. Tästä huolimatta yritysyhteistyötä ja sponsorointia kulttuurialalla on tutkittu Suomessa varsin vähän ja tutkimukset ovat keskittyneet nykyisen tilanteen kuvaamiselle - lähestymistavasta tai käytetyistä menetelmistä huolimatta. Näistä syistä johtuen tutkimustulosten hyödyntäminen organisaation kehitystyössä on ollut vähintäänkin haasteellista.

Julkaisussa kuvataan kuinka Mikkelin teatterin yritysyhteistyötä voisi kehittää ja täten parantaa sen taloudellista asemaa, siinä mahdollisessa tilanteessa, että olemassa oleva rahoituspohja muuttuu. Tutkimuksessaan kirjoittaja osoittaa, että julkisen rahoituksen suhteellinen osuus ei todennäköisesti kasva lähitulevaisuudessa, joten teatterin kannattaisi organisoida toimintaansa ja menetelmiään markkinoinnillisempaan suuntaan. Olennaista on nähdä yritysyhteistyö osana markkinointia ja organisoida sekä suunnitella markkinoinnin toiminta aiempaa tavoitteellisemmaksi ja mitata toimenpiteissä edistymistä. Keinoja tähän ovat mm. strateginen markkina-analyysi, markkinoinnin auditointi, strategiset kumppanuudet, toiminnan organisointi ja suunnitteleminen, tuotteistaminen ja tavoitteiden asettaminen.



Asiasanat: ennakointi kehittäminen yritysyhteistyö teatteri tavoiteorientaatio
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Taiteet. Liikunta > Näyttämötaide. Elokuvataide > Teatteritaide


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
26,10
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot