Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

BLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ

Blogi yrityksen strategisessa viestinnässäBLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90

Katso myös

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopasYRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   39,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 169
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 255
Tuoteryhmä:
Liiketalous

Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus! Tilaa tuote jouluksi viimeistään 17.12.2018
ISBN-13: 9789518305081, ISBN-10: 9518305080
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Blogeista ovat tullut osa yritysten viestintää. Tämä opaskirja on tarkoitettu yrityksien blogikirjoittajille, jotka tarvitsevat sisällöntuotantoon strategista lähestymistapaa. Kirjan lähtökohtana on yrityksen strateginen suunnittelu, josta johdetaan yrityksen blogin strategiat ja tavoitteet. Blogi on yksi keino toteuttaa yrityksen strategiaa.

Kirjassa käsitellään myös lukijapersoonaa, joka on samalla yrityksen asiakaspersoona. Ilman lukijapersoonan tunnistamista sisältöjä ei voida kohdentaa oikein. Yrityksen tuotteiden ja palvelujen tulee vastata asiakkaan tarpeita, haasteita tai ongelmia. Blogin tulee lisäksi täyttää hakukoneiden vaatimukset. Näiden kolmen intressiryhmän (yritys, lukija-asiakas ja hakukone) pohjalta luodaan blogille strategiat ja tavoitteet. Kirjassa käsitellään myös blogin markkinointia. Ilman markkinointia lukijavirran saaminen on hidasta.

Kirjassa on blogin strategisen suunnittelun mallipohjia: mitä kirjoitetaan, kelle kirjoitetaan, miksi kirjoitetaan ja miten kirjoitetaan. Tekemällä suunnittelupohjat opit parhaiten. Kirja ei ole pelkkä kirja, sillä kyseessä on kirjan ja työkirjan yhdistelmä.


Asiasanat: blogi blogistrategia sisältöstrategia sisällönsuunnittelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Atk. Tietotekniikka. Tietoliikenne. Viestintätekniikka > Tietoliikenne. Viestintätekniikka. Multimedia > Internet. Intranet. Ekstranet > Verkkojulkaiseminen


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot