BLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ

Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   41,70

Vaihtoehtoiset

Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90

Katso myös

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   39,90
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
169 sivua
Asu:
Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi:
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789518305098

EUR
41,70
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Heti.
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässäzoom

41.70€ (Alv 10%) 37.91€ (Alv 0%)

HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Blogeista ovat tullut osa yritysten viestintää. Tämä opaskirja on tarkoitettu yrityksien blogikirjoittajille, jotka tarvitsevat sisällöntuotantoon strategista lähestymistapaa. Kirjan lähtökohtana on yrityksen strateginen suunnittelu, josta johdetaan yrityksen blogin strategiat ja tavoitteet. Blogi on yksi keino toteuttaa yrityksen strategiaa.



Kirjassa käsitellään myös lukijapersoonaa, joka on samalla yrityksen asiakaspersoona. Ilman lukijapersoonan tunnistamista sisältöjä ei voida kohdentaa oikein. Yrityksen tuotteiden ja palvelujen tulee vastata asiakkaan tarpeita, haasteita tai ongelmia. Blogin tulee lisäksi täyttää hakukoneiden vaatimukset. Näiden kolmen intressiryhmän (yritys, lukija-asiakas ja hakukone) pohjalta luodaan blogille strategiat ja tavoitteet. Kirjassa käsitellään myös blogin markkinointia. Ilman markkinointia lukijavirran saaminen on hidasta.



Kirjassa on blogin strategisen suunnittelun mallipohjia: mitä kirjoitetaan, kelle kirjoitetaan, miksi kirjoitetaan ja miten kirjoitetaan. Tekemällä suunnittelupohjat opit parhaiten. Kirja ei ole pelkkä kirja, sillä kyseessä on kirjan ja työkirjan yhdistelmä.


Asiasanat: blogi blogistrategia sisältöstrategia sisällönsuunnittelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Atk. Tietotekniikka. Tietoliikenne. Viestintätekniikka > Tietoliikenne. Viestintätekniikka. Multimedia > Internet. Intranet. Ekstranet > Verkkojulkaiseminen


EUR
41,70
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot