DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALINEN MEDIA LIIKETOIMINNASSA : MITEN YRITYKSET VOIVAT SAAVUTTAA TULOKSIA DIGIMARKKINOINNILLA JA SOSIAA

Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaa
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,50

Vaihtoehtoiset

Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa - Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaa
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Heti
EUR   39,50

Katso myös

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   49,90
    
Arvostelut:
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
170 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789518302677

EUR
39,50
Ilmainen toimitus

Tuote ei tilattavissa. Katso vaihtoehtoiset tuotteet.
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaazoom

39.50€ (Alv 10%) 35.91€ (Alv 0%)

Tämä kirja toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median oppaana yrityksille ja opiskelijoille, jotka haluavat saada käsityksen siitä, miten digimarkkinointia ja sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää liiketoiminnassa ja miten se kytketään osaksi liiketoimintasuunnitelmaa. Ei riitä, että yrityksellä on verkkosivut, Facebook-, LinkedIn-, Twitter- ja blogisivut, sillä kaikkien alustojen tulee toimia suunnitelmallisesti ja niin, että ne tukevat liiketoimintaa. Sosiaalinen media ja blogit toimivat tänä päivänä asiakasajureina, joiden merkitys verkkoliikenteen ohjaajana tuloksellisessa liiketoiminnassa on ratkaiseva. Kirjan alkuosassa käsitellään Internet-strategian kytkemistä liiketoimintasuunnitelmaan ja SoMen organisointia yrityksessä. Kirjassa tuodaan esille verkkosivujen suunnittelun perusteet ja se, miten oikeita asiakkaita saadaan verkkosivuille. Sivujen optimointi, optimoinnin lähtökohdat ja menetelmät ovat pakollisia toimenpiteitä tulokselliseen toimintaan pyrittäessä. Kirjan loppuosassa käsitellään Facebookia, YouTubea, LinkedIniä ja blogeja sekä niiden hyödyntämistä liiketoiminnassa.




Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto


EUR
39,50
Ilmainen toimitus
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot