Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   49,90

Vaihtoehtoiset

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   49,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 495
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän Ammattikorkeakoulun Julkaisuja 240
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
49,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 6-9 arkipäivässä (01.10-04.10.2018).
ISBN-13: 9789518304718, ISBN-10: 9518304718
Hinta: 49.90 € (Alv 10%, 45.36€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.


Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
49,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot