
DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI | ||||||||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 495 sivua Asu: Pehmeäkantinen kirja Painos: 1. p. Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa) Tuotesarja: Tuoteryhmä: ISBN: 9789518304718 49.90€ (Alv 10%) 45.36€ (Alv 0%) Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.
Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa. Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu. Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa EUR 49,90 Ilmainen toimitus |
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
OMA TILI
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
ASIAKASPALVELU
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |