Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
49,90 €
Ilmainen toimitus
Arvostelut:
Kustantaja:
Sivumäärä:
495 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 8-11 arkipäivässä
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointizoom

Nämä saattavat kiinnostaa sinua!

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
49,90 €
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
39,90 €
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
39,90 €
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot