SULJE VALIKKO

avaa valikko

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
49,90 €
Ilmainen toimitus
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.

Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Teknisen virhetilanteen vuoksi e-kirjojen lataaminen on tällä hetkellä mahdollista ainoastaan Safari ja Firefox -selaimilla.

HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät:
ohjeet.

Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Heti.
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointizoom

Nämä saattavat kiinnostaa sinua!

Opinnäytetyön ja pro gradun pikaopas. Avain opinnäytetyön ja pro gradun kirjoittamiseen
Opinnäytetyön ja pro gradun pikaopas. Avain opinnäytetyön ja pro gradun kirjoittamiseen
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
39,90 €
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot