
DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA? | |||||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 180 sivua Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa) Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta. Julkaisuvuosi: 2019 (lisätietoa) Tuotesarja: Tuoteryhmä: ISBN: 9789518305197 39.90€ (Alv 10%) 36.27€ (Alv 0%) HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet. Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yrityksille tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeisiin. Digi-B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös yritysmarkkinointiin. Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen. Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa EUR 39,90 Ilmainen toimitus |
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
OMA TILI
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
ASIAKASPALVELU
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |