SULJE VALIKKO

avaa valikko

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
39,90 €
Ilmainen toimitus
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Sivumäärä: 180 sivua
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.

Julkaisuvuosi: 2019 (lisätietoa)
Kieli: Suomi
Teknisen virhetilanteen vuoksi e-kirjojen lataaminen on tällä hetkellä mahdollista ainoastaan Safari ja Firefox -selaimilla.

HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät:
ohjeet.

Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yrityksille tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeisiin.



Digi-B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös yritysmarkkinointiin.



Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Heti.
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?zoom
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot