Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

NETNOGRAFIA

NetnografiaNETNOGRAFIA (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90

Vaihtoehtoiset

Netnografia : Verkkoyhteisöjen tutkiminen opinnäytetyönäNETNOGRAFIA : VERKKOYHTEISÖJEN TUTKIMINEN OPINNÄYTETYÖNÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 208
Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Julkaisuvuosi: 2014 (lisätietoa)
Tuotesarja: JYVÄSKYLÄN AMMATTIKORKEAKOULUN JULKAISUJA
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Netnografia
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Heti.
ISBN-13: 9789518303407, ISBN-10: 9518303401
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Kirjassa käsitellään etnografisen tutkimuksen toteuttamista Internetissä, jota kutsutaan verkkoetnografiaksi, netnografiaksi, online- tai web-etnografiaksi.



Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaansa verkossa, joten tutkimuksen on myös siirryttävä verkkoon. Verkkoyhteisöt voivat olla tutkimuksen kohteena, tai verkkoa voidaan käyttää fyysisen maailman yhteisöjen tutkimiseen. Tiedonkeruumenetelminä toimivat havainnointi, osallistuva havainnointi, teemahaastattelut, kyselyt ja erilaiset dokumentit. Jotta tutkimus olisi netnografista, tutkijan on osallistuttava verkkoyhteisön toimintaan vähintään osallistuvalla havainnoinnilla.



Netnografiassa tutkija pyrkii saamaan syvällisen kuvan kohderyhmästään, joka voi olla mikä tahansa ihmisten muodostama ryhmä verkossa.



Kirjoittaja on toiminut tutkimusmenetelmien yliopettajana ja tutkijana Tekes-rahoitteisessa tutkimushankkeessa, joka käsitteli Internetin käyttöä yritysmaailmassa. Kirjassa kirjoittaja yhdistää tutkimusmenetelmien ja digimarkkinoinnin osaamisensa netnografiaksi.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot