Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?

Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   39,90

Vaihtoehtoiset

Strateginen sisältömarkkinointiSTRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90

Katso myös

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 4-7 arkipäivää
EUR   49,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 126
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 250
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: 1-3 viikkoa.
ISBN-13: 9789518304954, ISBN-10: 9518304955
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Tämä oppikirja toimii yrityksen digimarkkinoinnin sisällöntuotannon oppaana. Kirjassa käsitellään sisältöä yrityksen strategisena osana, joka linkittyy liiketoimintasuunnitelmaan ja toiminta-ajatukseen. Sisältö on yrityksen ja kuluttajan välinen linkki. Toiminta verkossa ilman sisältöstrategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Sisällöntuotannon epäjohdonmukaisuus syö prospektien sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirja on sisällöntuotannon tekninen opas, jossa on 14 tehtävää mallipohjana yrityksen sisällöntuotannon keskeisiltä osa-alueilta. Oikein muotoillulla sisällöllä, joka noudattaa hakukoneiden kriteerejä, saavutetaan paras tulos unohtamatta kuitenkaan liikeidean oleellisia tekijöitä: mitä, miksi, kenelle, miten ja missä. Sisällöntuotanto edellyttää myös asiakkaan ostokäyttäytymisen eli ostoputken syvällistä ymmärtämistä. Ostoputki on yrityksen kannalta myyntiputki, jossa sisällöllä on tärkeä rooli kuluttajan sitouttamisessa (engagement). Sisällön tulee palvella yritystä, kuluttajia ja hakukoneita. Content is the King.


Asiasanat: sisällöntuotanto sisältöstrategia sisällön-suunnittelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot