YRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   39,90

Vaihtoehtoiset

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90

Katso myös

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   49,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Markkinoinnin ABC
Tekijä: Seppo Rainisto
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2006)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   17,50
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
283 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789518304763

EUR
39,90
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 6-9 arkipäivässä (19.12-24.12.2019). Tilaa tuote jouluksi viimeistään 05.12.2019
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopaszoom

39.90€ (Alv 10%) 36.27€ (Alv 0%)

Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?

Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


EUR
39,90
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot