Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

YRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopasYRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 4-7 arkipäivää
EUR   39,90

Vaihtoehtoiset

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopasYRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90

Katso myös

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 4-7 arkipäivää
EUR   49,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 283
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 243
Tuoteryhmä:
Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 4-7 arkipäivässä (22.11-27.11.2018).
ISBN-13: 9789518304763, ISBN-10: 9518304769
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.

Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?

Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot