Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
39,90 €
Ilmainen toimitus
Kustantaja:
Sivumäärä:
283 sivua
Asu:
Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.



Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?



Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
LISÄÄ OSTOSKORIIN
Heti.
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopaszoom
Näytä kaikki tuotetiedot
ISBN:
9789518304770
Kieli:
Suomi
Tuoteryhmä:

Nämä saattavat kiinnostaa sinua!

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
39,90 €
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot