YRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90

Vaihtoehtoiset

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
    
Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
283 sivua
Asu:
Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa)
Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta.
Painos:
1. p.
Julkaisuvuosi:
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789518304770

EUR
39,90
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Heti.
Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopaszoom

39.90€ (Alv 10%) 36.27€ (Alv 0%)

HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet.

Toiminta sosiaalisessa mediassa ilman strategiaa johtaa huonoon lopputulokseen tai voi jopa aiheuttaa vahinkoa yrityksen brändille. Epäjohdonmukaisuus syö potentiaalisten asiakkaiden sitoutumista ja yrityksen uskottavuutta.



Kirjassa käsitellään sosiaalista mediaa yrityksen strategisena keinona. Kirja on suunnattu yrityksille, jotka kaipaavat yksinkertaista some-kanavien suunnitteluopasta. Kirjan lukija oppii 20 päivässä sosiaalisen median osaajaksi tekemällä kunkin luvun lopussa olevat aiheeseen liittyvät mallipohjat/harjoitukset.

Kirjassa sosiaaliset mediat kytketään yrityksen strategiaan, liikeideaan ja toiminta-ajatukseen. Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään ostoputken eri vaiheissa, miten persoona luodaan ja miten tavoitteet asetetaan ja mitataan?



Kirja on käytännön työkalu sosiaalista mediaa harkitsevalle yrittäjälle.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat


EUR
39,90
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot