Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

MYYNTITYÖN VAUHTIPYÖRÄ - LUOTTAMUS, INNOVOINTI, 3E JA BRÄNDI MYYNNISSÄ

Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissäMYYNTITYÖN VAUHTIPYÖRÄ - LUOTTAMUS, INNOVOINTI, 3E JA BRÄNDI MYYNNISSÄ
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   35,50

Katso myös

Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhönVUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50
Kohti laadukasta palveluliiketoimintaosaamistaKOHTI LAADUKASTA PALVELULIIKETOIMINTAOSAAMISTA
Tekijä: Asta Wahlgrén; Anne Kitunen (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   30,00
    
Kirjailija: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 129
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2011 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikork. j. 123
Tuoteryhmä:
Liiketalous

Tämän tuotteen osoite
EUR
35,50
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissä
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Tuote ei tilattavissa.
ISBN-13: 9789518302004, ISBN-10: 9518302006
Hinta: 35.50 € (Alv 10%, 32.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Myyntityön vauhtipyörä -mallin avulla yrityksen myynti saadaan vauhtiin. Tätä vauhtia kiihdyttävät tässä uudessa myyntiprosessin mallissa innovatiivisuus, luottamus ja brändi. Keskeisimpänä antina ovat uusi kysymystekniikan 3E-Questions™-malli ja luottamuksen korostaminen.

Hyviä myyntihenkilöitä tarvitsevat kaikki yritykset. Parhaissa yrityksissä erinomaiset myyjät huolehtivat jatkuvasti oppimisestaan. Tämän kirjan oppien avulla moni voi parantaa omia myyntituloksiaan merkittävästi. Tässä myynnin kirjassa kehykseksi on valittu palveluliiketoiminnan kehittyminen B2B-markkinoilla. Palveluliiketoiminnan kehittyminen on erityisen tärkeää Suomen teknologiateollisuudelle. Kirjan oppeja ja tekniikoita voidaan hyödyntää kaikissa myyntityön muodoissa ja myös soveltuvasti kuluttajaliiketoiminnassa.

Myyntityön vauhtipyörä jakaantuu kahteen päävaiheeseen: asiakashallintaan ja myyntikeskusteluun. Päävaiheet jakaantuvat puolestaan yhdeksään osavaiheeseen. Kirja perustuu tuoreimpaan myynnin tutkimukseen, ja siinä on hyödynnetty myyntityön ammattilaisten käytännön osaamista. Kirja sopii oppimateriaaliksi myynti-koulutuksiin korkeakoulujen lisäksi muillakin oppiasteilla ja kaikille myyntityön kehittämisestä kiinnostuneille.


Asiasanat: myyntityö myynti markkinointi myyjät innovatiivisuus luottamus brändit asiakkuudenhallinta
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa > Asiakaspalvelu. Myyntityö


EUR
35,50
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot