Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

VUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN

Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhönVUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50

Katso myös

Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissäMYYNTITYÖN VAUHTIPYÖRÄ - LUOTTAMUS, INNOVOINTI, 3E JA BRÄNDI MYYNNISSÄ
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   35,50
Kohti laadukasta palveluliiketoimintaosaamistaKOHTI LAADUKASTA PALVELULIIKETOIMINTAOSAAMISTA
Tekijä: Asta Wahlgrén; Anne Kitunen (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   30,00
    
Kirjailija: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 164
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2011 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikork. j. 116
Tuoteryhmä:
Liiketalous

Tämän tuotteen osoite
EUR
24,50
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhön
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Tuote ei tilattavissa.
ISBN-13: 9789518301878, ISBN-10: 9518301875
Hinta: 24.50 € (Alv 10%, 22.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Myyntityö on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan osaamisalueista. Myynnin arvostus on ollut alhainen, vaikka tunnistamme myynnin merkityksen liiketoiminnalle. Korkeakouluissa on huomattu tämä puute ja sen tähden myynnin osaamiseen on kiinnitetty yhä enemmän huomiota.

Julkaisu koostuu 11 artikkelista, jotka koskevat myyntityön erilaisia osaamisia ja ajankohtaisia aihealueita: huippumyyjän roolit, tunteiden vaikutus, sosiaaliset taidot, myyntiprosessi, ratkaisumyynti, tuote-esittely, yksilön vaikutus myyntitiimiin, sitoutumisen vaikutus asiakaspalveluun, reklamaatioprosessin hallinta sekä ”vau”-kokemuksen synnyttäminen.

Vuorovaikutus myyntityössä -julkaisun ovat kirjoittaneet samannimiselle opintojaksolle osallistuneet tradenomiopiskelijat. Tavoitteena oli itsenäisellä ja vastuullisella tavalla oppia käytäntöä ja teoriaa. Julkaisu sopii oppimateriaaliksi korkeakouluopintoihin ja kaikille myyntityön kehittämisestä kiinnostuneille.


Asiasanat: myyntityö myynti markkinointi myyjät innovatiivisuus luottamus brändit asiakkuudenhallinta sosiaaliset taidot vuorovaikutus tiimit reklamaatio asiakaspalvelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa > Asiakaspalvelu. Myyntityö


EUR
24,50
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot