
VUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN | ||||||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 164 sivua Asu: Pehmeäkantinen kirja Julkaisuvuosi: 2011 (lisätietoa) Tuotesarja: Tuoteryhmä: ISBN: 9789518301878 EUR 28,60 Ilmainen toimitus Tuote ei tilattavissa. 28.60€ (Alv 10%) 26.00€ (Alv 0%) Myyntityö on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan osaamisalueista. Myynnin arvostus on ollut alhainen, vaikka tunnistamme myynnin merkityksen liiketoiminnalle. Korkeakouluissa on huomattu tämä puute ja sen tähden myynnin osaamiseen on kiinnitetty yhä enemmän huomiota.
Julkaisu koostuu 11 artikkelista, jotka koskevat myyntityön erilaisia osaamisia ja ajankohtaisia aihealueita: huippumyyjän roolit, tunteiden vaikutus, sosiaaliset taidot, myyntiprosessi, ratkaisumyynti, tuote-esittely, yksilön vaikutus myyntitiimiin, sitoutumisen vaikutus asiakaspalveluun, reklamaatioprosessin hallinta sekä ”vau”-kokemuksen synnyttäminen. Vuorovaikutus myyntityössä -julkaisun ovat kirjoittaneet samannimiselle opintojaksolle osallistuneet tradenomiopiskelijat. Tavoitteena oli itsenäisellä ja vastuullisella tavalla oppia käytäntöä ja teoriaa. Julkaisu sopii oppimateriaaliksi korkeakouluopintoihin ja kaikille myyntityön kehittämisestä kiinnostuneille. Asiasanat: myyntityö myynti markkinointi myyjät innovatiivisuus luottamus brändit asiakkuudenhallinta sosiaaliset taidot vuorovaikutus tiimit reklamaatio asiakaspalvelu Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa > Asiakaspalvelu. Myyntityö EUR 28,60 Ilmainen toimitus |
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
OMA TILI
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
ASIAKASPALVELU
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |