Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




 

SPONSOROINTI OSANA YRITYSTEN LIIKETOIMINTAA JA MARKKINOINTIA – CASE SAVCOR BALLET -TAPAHTUMA

Sponsorointi osana yritysten liiketoimintaa ja markkinointia – case Savcor Ballet -tapahtumaSPONSOROINTI OSANA YRITYSTEN LIIKETOIMINTAA JA MARKKINOINTIA – CASE SAVCOR BALLET -TAPAHTUMA
Tekijä: Sofia Rekola
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   20,20
    
Kirjailija: Sofia Rekola
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 128
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2012 (lisätietoa)
Tuoteryhmä:
Suosituimmat
Liiketalous
Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tämän tuotteen osoite
EUR
20,20

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Sponsorointi osana yritysten liiketoimintaa ja markkinointia – case Savcor Ballet -tapahtuma
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789515883315, ISBN-10: 9515883318
Hinta: 20.20 € (Alv 10%, 18.36€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Sponsorointi on tärkeä osa kulttuuritapahtuman järjestämistä ja yritysten markkinointia. Opinnäytetyössään kirjoittaja käsittelee laaja-alaisesti sponsoroinnin teoriaa ja pyrkii kartoittamaan tekijöitä, jotka vaikuttavat merkittävimmin yritysten sponsorointiin. Tutkimuksen kohteena on Savcor Ballet –tapahtuman sponsorointiyhteistyö. Tapahtuma on yksi merkittävä kulttuuritapahtuma Mikkelissä ja tapahtuma on myös työn toimeksiantaja.

Aihetta tutkittiin teemahaastatteluilla, jotka toteutettiin keväällä 2011. Haastatteluihin osallistui 15 eri yritysten edustajaa, joilta tiedusteltiin sekä yleisesti sponsorointiin että Savcor Ballet –tapahtumaan liittyviä näkemyksiä. Tutkimustulokset osoittavat, että yritykset punnitsevat sponsorointipäätöksissään erityisesti sen taloudellisia perusteita, vaikutuksia yritysimagoon sekä omia henkilökohtaisia mieltymyksiään. Tutkimus sisältää kehittämissuosituksia, joita voi hyödyntää sponsorointiyhteistyön kehittämisessä yleisemminkin.



Asiasanat: sponsorointi kulttuuritapahtumat markkinointi
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Yleisteokset. Kirja-ala > Yleinen kulttuuripolitiikka


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
20,20
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot