Tähtijulkaisut
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy
 
 
Suosituimmat

Lue julkaisuja ilmaiseksi




Opetus ja kasvatus

Kulttuuri

Liiketalous

Luonnonvarat ja ympäristö

Matkailu

Ravitsemis- ja talousala

Sosiaali- ja terveysala

Tekniikka ja liikenne

Yhteiskunta




Jyväskylän
Ammattikorkeakoulu


Kymenlaakson
ammattikorkeakoulu


Mikkelin
ammattikorkeakoulu


Tampereen
ammattikorkeakoulu


Karelia-
ammattikorkeakoulu


Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu




  Etusivu > Liiketalous

Liiketalous



Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA? (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90
CASE-tutkimus opinnäytetyönäCASE-TUTKIMUS OPINNÄYTETYÖNÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,50
Kvali - Kvalitatiivisen tutkimuksen teoria ja käytänteetKVALI - KVALITATIIVISEN TUTKIMUKSEN TEORIA JA KÄYTÄNTEET
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2008)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   30,00
KANSAINVÄLISTYVÄ POHJOIS-KARJALA  - näkökulmia kansainvälistymiseen pohjoiskarjalaisissa yrityksissä ja Pohjois-Karjalan ammattiKANSAINVÄLISTYVÄ POHJOIS-KARJALA - NÄKÖKULMIA KANSAINVÄLISTYMISEEN POHJOISKARJALAISISSA YRITYKSISSÄ JA POHJOIS-KARJALAN AMMATTI
Tekijä: Airola Anneli
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   27,50
Kehittämistutkimus opinnäytetyönä - Kehittämistutkimuksen kirjoittamisen käytännönopasKEHITTÄMISTUTKIMUS OPINNÄYTETYÖNÄ - KEHITTÄMISTUTKIMUKSEN KIRJOITTAMISEN KÄYTÄNNÖNOPAS
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   35,50
The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South AfricaTHE IMAGE OF FOOTBALL - CASE FIFA WORLD CUP 2010, SOUTH AFRICA
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhönVUOROVAIKUTUS MYYNTITYÖSSÄ - AVAIMIA MYYNTITYÖHÖN
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   24,50
Markkinoinnin ABCMARKKINOINNIN ABC
Tekijä: Seppo Rainisto
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2006)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   17,50
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuriaVAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA
Tekijä: Ilmari Larjavaara
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   22,50
Sponsorointi osana yritysten liiketoimintaa ja markkinointia – case Savcor Ballet -tapahtumaSPONSOROINTI OSANA YRITYSTEN LIIKETOIMINTAA JA MARKKINOINTIA – CASE SAVCOR BALLET -TAPAHTUMA
Tekijä: Sofia Rekola
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   20,20
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissäMYYNTITYÖN VAUHTIPYÖRÄ - LUOTTAMUS, INNOVOINTI, 3E JA BRÄNDI MYYNNISSÄ
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   35,50
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässäBLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Matkaopas markkinatalouteenMATKAOPAS MARKKINATALOUTEEN
Tekijä: Kim Wrange
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   27,50
Entrepreneurship Education - Lets learn together - Playing CardsENTREPRENEURSHIP EDUCATION - LETS LEARN TOGETHER - PLAYING CARDS
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Muu taseyksikkö taloudenohjausmallina Liperin kunnan sosiaali- ja terveystoimessaMUU TASEYKSIKKÖ TALOUDENOHJAUSMALLINA LIPERIN KUNNAN SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMESSA
Tekijä: Ella-Kirsikka Naukkarinen
Kustantaja: Mikkelin ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   22,20
Älä jänistä - opitaan kimpassa! Yrittäjyyskasvatuksen pelikortitÄLÄ JÄNISTÄ - OPITAAN KIMPASSA! YRITTÄJYYSKASVATUKSEN PELIKORTIT
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   19,90
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaaDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALINEN MEDIA LIIKETOIMINNASSA : MITEN YRITYKSET VOIVAT SAAVUTTAA TULOKSIA DIGIMARKKINOINNILLA JA SOSIAA
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,50
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässäBLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   39,90
    

DIGITAALINEN B2B-MARKKINOINTI : MITEN YRITYS ONNISTUU DIGIMARKKINOINNIN JA SOSIAALISEN MEDIAN YRITYSMARKKINOINNISSA?

Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 180
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2019 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 260
Tuoteryhmä:
Liiketalous

Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518305180, ISBN-10: 9518305188
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.

KuvausKatso myösVaihtoehtoiset
Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yrityksille tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeisiin.

Digi-B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös yritysmarkkinointiin.

Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen.


Asiasanat: B2B B2B-markkinointi yritysmarkkinointi teollisuusmarkkinointi business-to-business-markkinointi
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot