Etusivu > Liiketalous

Liiketalous



Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuria
Tekijä: Ilmari Larjavaara
Kustantaja: Kymenlaakson ammattikorkeakoulu Oy (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   26,60
Myyntityön vauhtipyörä - Luottamus, innovointi, 3E ja brändi myynnissä
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   39,60
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Matkaopas markkinatalouteen
Tekijä: Kim Wrange
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   31,60
Entrepreneurship Education - Lets learn together - Playing Cards
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2014)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   24,00
Älä jänistä - opitaan kimpassa! Yrittäjyyskasvatuksen pelikortit
Tekijä: Inkeri Laaksonen; Lea Soininen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   24,00
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : Miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaa
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   43,60
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   43,80
Tietojenkäsittelyn opinnäytetyö : viittoja ja karttoja tutkimisen ja kehittämisen teille
Tekijä: Timo Bister
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Tietojenkäsittelyn opinnäytetyö Viittoja ja karttoja tutkimisen ja kehittämisen teille
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   43,80
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90
Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2019)
Saatavuus: Heti
EUR   43,80
CASE-tutkimus opinnäytetyönä
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2013)
Saatavuus: Noin 9-12 arkipäivää
EUR   43,60
Kvali - Kvalitatiivisen tutkimuksen teoria ja käytänteet
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2008)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   34,10
KANSAINVÄLISTYVÄ POHJOIS-KARJALA  - näkökulmia kansainvälistymiseen pohjoiskarjalaisissa yrityksissä ja Pohjois-Karjalan ammatti
Tekijä: Airola Anneli
Kustantaja: Karelia-ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   31,60
Kehittämistutkimus opinnäytetyönä - Kehittämistutkimuksen kirjoittamisen käytännönopas
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,60
The Image of Football - Case FIFA World Cup 2010, South Africa
Tekijä: Aila Ahonen; Risto Rasku (toim.)
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   28,60
Vuorovaikutus myyntityössä - Avaimia myyntityöhön
Tekijä: Sami Kalliomaa
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2011)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   28,60
    

VAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA

Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
54 sivua
Asu:
Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi:
Tuotesarja:
Tuoteryhmä:
ISBN:
9789525963304

EUR
26,60
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Pikatoimitus! Varastossa 7kpl.
Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuriazoom

26.60€ (Alv 10%) 24.18€ (Alv 0%)
Kuvaus
Katso myös
Tutkimuksessa tarkastellaan lahjonnan ja muun korruption muotoja yritysten vä¬lisessä kaupassa Venäjällä. Raportissa kuvataan lahjonnan käytäntöjä, lahjontaan valmistautumista sekä lahjonnan taloudellisia muotoja ja seurauksia yrityksil¬le. Keskeisiä tarkastelukohteita ovat, miksi lahjontaa käytetään ja miten lahjonta muuttaa B-to-B-kaupan luonnetta. Tutkimuksen tarkastelu ja B-to-B-markkinoinnin toimintaympäristö kytketään Venäjälle laajemmin ominaisiin yhteiskunnan rakenteisiin. Tutkimus ei kehota ketään käyttämään lahjontaa tai muita korruptiivisia menetel¬miä. Lahjonta on Venäjällä rikoslaissa kiellettyä. Tutkimuksen lähdeaineiston an¬taman kuvan mukaan monilla toimialoilla Venäjällä lahjonta olisi kuitenkin melko yleistä. Tutkimus ei tarkastele tutkimusaluetta ensisijassa moraalisesta tai oikeudellisesta näkökulmasta. Mielenkiinnon kohteena ovat korruptiossa tosiasiallisesti Venäjällä toteutuvat toimintatavat sekä näiden syyt ja taustat.


Asiasanat: Venäjä liiketoiminta lahjukset korruptio
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto


EUR
26,60
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
OMA TILI
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot