
VAIKUTUSTAPOJEN MONIMUOTOISUUS B-TO-B-MARKKINOINNISSA VENÄJÄLLÄ - LAHJUKSET OSANA LIIKETOIMINTAKULTTUURIA | |||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 54 sivua Asu: Pehmeäkantinen kirja Julkaisuvuosi: 2012 (lisätietoa) Tuotesarja: Tuoteryhmä: ISBN: 9789525963304 26.60€ (Alv 10%) 24.18€ (Alv 0%) Tutkimuksessa tarkastellaan lahjonnan ja muun korruption muotoja yritysten vä¬lisessä kaupassa Venäjällä. Raportissa kuvataan lahjonnan käytäntöjä, lahjontaan valmistautumista sekä lahjonnan taloudellisia muotoja ja seurauksia yrityksil¬le. Keskeisiä tarkastelukohteita ovat, miksi lahjontaa käytetään ja miten lahjonta muuttaa B-to-B-kaupan luonnetta. Tutkimuksen tarkastelu ja B-to-B-markkinoinnin toimintaympäristö kytketään Venäjälle laajemmin ominaisiin yhteiskunnan rakenteisiin. Tutkimus ei kehota ketään käyttämään lahjontaa tai muita korruptiivisia menetel¬miä. Lahjonta on Venäjällä rikoslaissa kiellettyä. Tutkimuksen lähdeaineiston an¬taman kuvan mukaan monilla toimialoilla Venäjällä lahjonta olisi kuitenkin melko yleistä. Tutkimus ei tarkastele tutkimusaluetta ensisijassa moraalisesta tai oikeudellisesta näkökulmasta. Mielenkiinnon kohteena ovat korruptiossa tosiasiallisesti Venäjällä toteutuvat toimintatavat sekä näiden syyt ja taustat. Asiasanat: Venäjä liiketoiminta lahjukset korruptio Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto EUR 26,60 Ilmainen toimitus |
SISÄÄNKIRJAUTUMINEN
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
OMA TILI
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
ASIAKASPALVELU
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |